Zarządzaj finansami dzięki
powiadomieniom SMS i e-mail.
CitiAlerts to nowoczesna usługa, stworzona z myślą o bezpieczeństwie wykonywanych przez Ciebie transakcji i lepszej kontroli nad Twoimi finansami.
CitiAlerts zapewnią Ci stałą informację o Twoim koncie osobistym lub Karcie Kredytowej za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail.
Nazwa powiadomienia | Opis |
---|---|
Zmiana salda na Koncie Osobistym Citibank (powiadomienie dot. rachunków) | Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, jeśli dnia poprzedniego nastąpiła zmiana salda na rachunku. Wiadomość zawiera: numer rachunku, datę zmiany salda, obecne saldo, dostępny limit kredytowy. |
Niezrealizowane zlecenie na Koncie Osobistym Citibank (powiadomienie dot. rachunków) | Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpił brak realizacji zlecenia stałego lub przelewu z datą przyszłą. Wiadomość zawiera: numer rachunku, datę zlecenia, kwotę zlecenia/przelewu. |
Przekroczenie salda na Koncie Osobistym Citibank (powiadomienie dot. rachunków) | Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło przekroczenie salda. Wiadomość zawiera: numer rachunku, datę przekroczenia salda, kwotę przekroczenia salda. |
Saldo bieżące - Karta Kredytowa Citibank (powiadomienie dot. kart kredytowych) | Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiła zmiana salda. Wiadomość zawiera informację o: stanie rachunku oraz dostępnym limicie na Karcie Kredytowej Citibank na początek dnia otrzymania wiadomości. |
Termin spłaty zadłużenia (Karta Kredytowa Citibank) (powiadomienie dot. kart kredytowych) | Wiadomość wysyłana na dzień przed terminem spłaty zadłużenia. Zawiera informację o wysokości minimalnej kwoty do zapłaty. |
Zmniejszenie limitu - Karta Kredytowa Citibank (powiadomienie dot. kart kredytowych) | Wiadomość informująca o zmniejszeniu limitu kredytowego (np. na wniosek Klienta). Zawiera informację o dotychczasowym i nowym limicie kredytowym na Karcie Kredytowej Citibank. |
Nazwa powiadomienia | Opis |
---|---|
Zmiana salda na koncie (powiadomienie dot. rachunków) |
Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, jeśli dnia poprzedniego nastąpiła zmiana salda na rachunku. Wiadomość zawiera: numer rachunku, datę zmiany salda, obecne saldo, dostępny limit kredytowy. |
Zrealizowane zlecenie na koncie (powiadomienie dot. rachunków) |
Wiadomość wysyłana w dniu, w którym konto jest obciążane kwotą zlecenia stałego lub przelewu z datą przyszłą. Wiadomość zawiera: numer rachunku, datę zlecenia/przelewu, kwotę zlecenia/przelewu. |
Niezrealizowane zlecenie na koncie (powiadomienie dot. rachunków) |
Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpił brak realizacji zlecenia stałego lub przelewu z datą przyszłą.Wiadomość zawiera: numer rachunku, datę zlecenia, kwotę zlecenia/przelewu |
Przekroczenie salda na Koncie Osobistym Citibank (powiadomienie dot. rachunków) |
Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło przekroczenie salda. Wiadomość zawiera: numer rachunku, datę przekroczenia salda, kwotę przekroczenia salda. |
Saldo bieżące - Karta Kredytowa Citibank (powiadomienie Kart Kredytowych) |
Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiła zmiana salda. Wiadomość zawiera informację o: stanie rachunku oraz dostępnym limicie na Karcie Kredytowej Citibank na początek dnia otrzymania wiadomości. |
Obciążenie Konta Osobistego Citibank (powiadomienie dot. rachunków, działa w trybie natychmiastowym) |
Wiadomość wysyłana natychmiast po obciążeniu konta. Wiadomość zawiera: numer obciążonego rachunku, datę obciążenia, kwotę obciążenia (opłaty stałe, przelew z datą przyszłą i zlecenia stałe nie generują tej wiadomości). |
Obciążenie Konta Osobistego Citibank - transakcja bezgotówkowa/bankomat obcy
(powiadomienie dot. rachunków, działa w trybie natychmiastowym) |
Wiadomość informująca o obciążeniu rachunku transakcją bezgotówkową. Wiadomość zawiera: numer obciążonego rachunku, datę obciążenia, kwotę obciążenia Wiadomość wysyłana natychmiast po obciążeniu. |
Zasilenie Konta Osobistego Citibank (powiadomienie dot. rachunków, działa w trybie natychmiastowym) |
Wiadomość wysyłana natychmiast po zasileniu rachunku. Wiadomość zawiera: numer zasilonego rachunku, datę zasilenia, kwotę zasilenia. |
Termin zakończenia lokaty terminowej (powiadomienie dot. rachunków) |
Wiadomość wysyłana na 1 dzień roboczy przed zakończeniem lokaty. Wiadomość zawiera: nr lokaty, kwotę lokaty, datę zakończenia lokaty. |
Potwierdzenie otwarcia lokaty terminowej (powiadomienie dot. rachunków) |
Wiadomość wysyłana w dniu otwarcia lokaty. Wiadomość zawiera: nr lokaty, kwotę lokaty, datę zamknięcia lokaty. |
Potwierdzenie zerwania lokaty terminowej (powiadomienie dot. rachunków) |
Wiadomość wysyłana w dniu zerwania lokaty. Wiadomość zawiera: nr lokaty, kwotę lokaty. |
Odnowienie lokaty terminowej (powiadomienie dot. rachunków) |
Wiadomość wysyłana w dniu odnowienia lokaty. Wiadomość zawiera: nr odnowionej lokaty, kwotę odnowionej lokaty (bez odsetek), datę kolejnego odnowienia lokaty. |
Saldo bieżące - Karta Kredytowa Citibank (powiadomienie dot. Kart Kredytowych) |
Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiła zmiana salda. Wiadomość zawiera informację o: stanie rachunku oraz dostępnym limicie na Karcie Kredytowej Citibank na początek dnia otrzymania wiadomości. |
Limit kredytowy bliski wykorzystania - Karta Kredytowa Citibank (powiadomienie dot. Kart Kredytowych) |
Wiadomość wysyłana raz dziennie, od wtorku do soboty, następnego dnia roboczego, w którym saldo na rachunku Karty Kredytowej Citibank przekroczyło 80% limitu kredytowego. Wiadomość zawiera informację o: stanie rachunku karty kredytowej, dostępnym limicie kredytowym. |
Wystawienie wyciągu - Karta Kredytowa Citibank (powiadomienie dot. Kart Kredytowych) |
Wiadomość wysyłana w dniu wystawienia wyciągu. Zawiera informacje o: terminie spłaty, kwocie całkowitego zadłużenia, minimalnej kwocie do zapłaty, dostępnym limicie kredytowym. |
Dzień spłaty zadłużenia - Karta Kredytowa Citibank (powiadomienie dot. Kart Kredytowych) |
Wiadomość wysyłana na 1 dzień roboczy przed terminem spłaty zadłużenia. Zawiera informację o minimalnej kwocie do zapłaty. |
Zmniejszenie limitu - Karta Kredytowa Citibank (powiadomienie dot. Kart Kredytowych) |
Wiadomość informująca o zmniejszeniu limitu kredytowego (np. na wniosek Klienta). Zawiera informację o dotychczasowym i nowym limicie kredytowym na Karcie Kredytowej Citibank. |
Obciążenie Karty Kredytowej Citibank (powiadomienie dot. Kart Kredytowych, działa w trybie natychmiastowym) |
Wiadomość wysyłana natychmiast po dokonaniu transakcji Kartą Kredytową Citibank. (wyjątek stanowią transakcje zbliżeniowe kartą kredytową, zwane transakcjami offline – autoryzacja offline odbywa się bez konieczności kontaktu z bankiem). Zawiera informacje o: kwocie transakcji, dostępnym limicie kredytowym. (wiadomość wysyłana także w przypadku blokady środków na rachunku, opłaty stałe, przelew z datą przyszłą i zlecenia stałe nie generują tej wiadomości). |
Aktywacja CitiAlerts w Citibank Online
« wstecz krok 1 z 4 dalej »Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Citibank Online. Jeśli nie korzystasz z serwisu, zachęcamy Cię do rejestracji. Do rejestracji wystarczy numer Twojej karty (karty do konta, identyfikacyjnej lub kredytowej) oraz 4-cyfrowy PIN do bankomatu.
Aby aktywować usługę, z górnego menu wybierz opcję CitiAlerts.
Wypełnij formularz rejestracyjny. Opcja, „Wysyłanie powiadomień” aktywuje usługę. Jeśli odznaczysz opcję „Wyświetlanie opisów”, na kolejnym ekranie znajdziesz dokładne opisy poszczególnych powiadomień. Aby kontynuować, kliknij przycisk „Powiadomienia”.
Sprawdź dane i opcje usługi. Jeśli są poprawne, kliknij przycisk „Zakończ”. Usługa zostanie uruchomiona w ciągu dwóch dni roboczych od momentu rejestracji. Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zmienić wybrane ustawienia.
Tak. Do usługi CitiAlerts mogą zarejestrować posiadacze zarówno karty kredytowej, jak i konta osobistego. Jeśli Klient korzysta jednocześnie z karty kredytowej oraz konta osobistego, w trakcie aktywacji usługi musi wybrać powiadomienia dla obydwu tych produktów.
Opłata za korzystanie z CitiAlerts jest stała i zależy od wybranego pakietu. Koszt pakietu Standard wynosi 6 zł miesięcznie, pakietu Premium – 10 zł.
Tak. Do usługi CitiAlerts mogą zarejestrować posiadacze zarówno karty kredytowej, jak i konta osobistego. Jeśli Klient korzysta jednocześnie z karty kredytowej oraz konta osobistego, w trakcie aktywacji usługi musi wybrać powiadomienia dla obydwu tych produktów.
Niezależnie od liczby rachunków, dla których uruchomiona jest usługa, Klient płaci tylko jedną opłatę za usługę CitiAlerts: 6 zł za pakiet Standard, 10 zł za pakiet Premium.
Najprostszą i najszybszą metodą aktywacji usługi CitiAlerts jest samodzielna rejestracja w serwisie transakcyjnym Citibank Online Sprawdź. Usługę CitiAlerts możesz również uruchomić u konsultantów CitiPhone oraz w oddziale Citi Handlowy.
Podczas rejestracji wybierasz przedział czasowy, w którym chcesz otrzymywać powiadomienia SMS. Dostępne przedziały czasowe: 8-17, 9-22, 18-21.
Tak, możesz wybrać oba sposoby lub tylko jeden z nich.
Opłaty za korzystanie z usługi CitiAlerts naliczane są pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca, w którym usługa była włączona.
Tak. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni rodzaj powiadomienia. Powiadomienie o zbliżającym się terminie spłaty karty kredytowej jest dostępny zarówno w pakiecie Standard, jak i pakiecie Premium.
Rezygnacja z usługi CitiAlerts jest możliwa w serwisie bankowości elektronicznej Citibank Online. Wystarczy w sekcji CitiAlerts kliknąć przycisk Wyrejestruj. Rezygnacja z usługi jest bezpłatna.
W ramach usługi CitiAlerts powiadomienia wysyłane są raz dziennie lub natychmiast po zmianie na rachunku. Dokładny opis powiadomień znajdziesz tutaj.
Pakiety różnią się pod względem zakresu przekazywanych informacji oraz częstotliwości ich wysyłania. Pakiet Standard obejmuje podstawowe powiadomienia o Twoich rachunkach. W ramach pakietu Premium będziesz dotrzymywać dodatkowe powiadomienia np. o lokatach terminowych. Ponadto pakiet Premium obejmuje powiadomienia wysyłane w trybie natychmiastowym. Dokładny opis pakietów znajdziesz tutaj.
Usługa CitiAlerts zostanie uruchomiona w ciągu dwóch dni roboczych od momentu rejestracji.
W każdej chwili możesz zmienić swoje dane, które zapisałeś w trakcie rejestracji. Najprościej dokonasz tego za pośrednictwem bankowości internetowej Citibank Online – w sekcji Zmiana danych demograficznych. Swoje dane możesz również zmienić u Doradcy CitiPhone oraz w naszym oddziale.