Jesteś aktywnym użytkownikiem bankowości internetowej Citibank Online na swoim komputerze? Masz już unikalną nazwę użytkownika i hasło? Wystarczy, że pobierzesz aplikację Citi Mobile® na swój smartfon i zalogujesz się tymi samymi danymi, żeby korzystać z wygodnej bankowości mobilnej. Jeśli nigdy nie korzystałeś z bankowości elektronicznej w naszym banku, rejestracji dokonasz także bezpośrednio w aplikacji. Nazwę użytkownika i hasło, które zdefiniujesz będziesz mógł używać także do logowania do Citibank Online na Twoim komputerze.
Jak zacząć?
- Zarejestruj się w sklepie z aplikacjami dostępnym na Twoim smartfonie (Google Play lub App Store)
- Wyszukaj darmową aplikację Citi Mobile® i pobierz ją
- Kiedy ikona aplikacji pojawi się na ekranie Twojego telefonu, zaakceptuj Regulamin aplikacji i możesz zacząć korzystać z Citi Mobile®
- Zaloguj się tą samą nazwą użytkownika i hasłem, których używasz do logowania do Citibank Online na swoim komputerze lub zarejestruj się klikając opcję „Zarejestruj” dostępną w menu bocznym aplikacji.
Minimalne wymagania systemowe dotyczące aplikacji na dzień 15.04.2016:
- iOS 8.0 i wyższy, urządzenia w pełni kompatybilne z tym systemem operacyjnym
- Android 4.0.4 i wyższy, urządzenia w pełni kompatybilne z tym systemem operacyjnym
Poznaj wybrane usługi, dla których nasi Klienci decydują się na aktywne korzystanie z aplikacji Citi Mobile:
Mobilny dostęp do Twoich finansów
Masz przy sobie telefon komórkowy? To znaczy, że masz przy sobie swój bank. Zaloguj się do aplikacji na komórce, a w kilka sekund sprawdzisz saldo Twoich rachunków i zapoznasz się z historią transakcji, wykonasz przelew krajowy lub zagraniczny, dodasz nowego odbiorcę przelewu oraz podłączysz kartę płatniczą do wybranego rachunku. Citi Mobile® umożliwia Ci także zarządzanie lokatami oraz sprawdzenie szczegółów rachunku brokerskiego.
Nowoczesne rozwiązania: Citi Mobile® Snapshot i logowanie odciskiem palca
W aplikacji możesz aktywować usługę Citi Mobile® Snapshot, dzięki której nie musisz być zalogowany do systemu, aby sprawdzić stan rachunków osobistych, oszczędnościowych i kart kredytowych wraz z ich 15 ostatnio zrealizowanymi transakcjami. Jeżeli korzystasz z telefonu z systemem operacyjnym Android (min. 6.0) lub iOS (Apple iPhone 5s lub nowszy) możesz skorzystać z usługi logowania do aplikacji odciskiem palca. Po rozpoznaniu przez wbudowany w aparacie skaner charakterystycznych punktów odcisku palca, będziesz miał dostęp do podglądu wszystkich rachunków, a także pełnej historii transakcji.
Szybka spłata karty kredytowej w Citi Mobile®
Jeśli posiadasz konto i kartę kredytową w Citi Handlowy, masz podgląd obu rachunków w Citibank Online oraz Citi Mobile®. Możesz też w szybki sposób spłacić zadłużenie na karcie kredytowej. Wystarczy, że skorzystasz z opcji spłaty karty, wybierz rachunek i zatwierdź spłatę. Limit dostępny na Twojej karcie kredytowej zostanie zaktualizowany natychmiast po kliknięciu.
Podłączenie karty do wybranego rachunku walutowego
Jeśli posiadasz konto osobiste w Citi Handlowy, możesz otworzyć bezpłatne konta walutowe w EUR, GBP oraz USD, a następnie podłączyć w Citi Mobile® kartę debetową do wybranego konta. Od tego momentu wszystkie Twoje transakcje dokonane kartą będą rozliczane w walucie konta do którego podłączona została karta. Dzięki tej usłudze możesz uniknąć kosztów przewalutowań przy wypłatach z bankomatów lub płatnościach w EUR, GBP i USD.
Zwróć uwagę żeby po powrocie z podróży ponownie podłączyć kartę do rachunku w PLN. Możesz to zrobić samodzielnie w Citi Mobile® , Bank nie dokona tego automatycznie.
Przelewy jednorazowe, SEPA, Citi Global Transfer i zarządzanie odbiorcami
W Citi Mobile® możesz wykonać przelewy jednorazowe i do obiorców zdefiniowanych: krajowe, SWIFT (zwykły przelew zagraniczny), SEPA (w EUR, w obrębie Unii Europejskiej) a także Citibank Global Transfer (przelew między kontami Citi w wielu krajach). Aplikacja umożliwia dodawanie, edycję oraz usuwanie danych odbiorców zdefiniowanych.
Zarządzanie lokatami
Jeśli jesteś zainteresowany produktami depozytowymi naszego Banku, w Citi Mobile® możesz założyć szybko lokatę. Aplikacja umożliwia także podgląd szczegółów Twoich lokat a także zmianę instrukcji ich odnawiania i zrywanie lokat.
Doładowanie telefonów komórkowych
Korzystasz z komórki na kartę i chcesz w wygodny sposób doładować konto dodatkowymi środkami na rozmowy, SMS-y i Internet? Wystarczy, że zalogujesz się do Citi Mobile®, a konto dowolnego numeru telefonu komórkowego doładujesz w kilka sekund!
Na komórce i tablecie!
Funkcjonalności aplikacji Citi Mobile® znajdziesz również w aplikacji na iPada. Pobierz aplikację z App Store, żeby bezpiecznie i wygodnie logować się do swojego konta w Citi Handlowy.
Chcielibyśmy zwrócić Twoją uwagę na kilka podstawowych zasad, które zwiększają bezpieczeństwo bankowości mobilnej.
- Używaj najbardziej aktualnej wersji oprogramowania urządzenia, na którym korzystasz z bankowości mobilnej. O dostępności nowej wersji oprogramowania powiadomi Cię bezpośrednio system operacyjny urządzenia. Pamiętaj, że takie powiadomienie nie jest przesyłane poprzez wiadomość SMS.
- Instaluj i aktualizuj aplikacje (również Citi Mobile®) tylko poprzez oficjalne sklepy AppStore lub Google Play/Sklep Play.
- Nie aktualizuj aplikacji poprzez linki przesłane w wiadomościach SMS bądź e-mail. Korzystaj tylko z zaufanych sieci WiFi.
- Zainstaluj aplikacje antywirusowe i zadbaj by były aktualne.
- Korzystaj z usługi Snapshot w aplikacji Citi Mobile®, jeśli jesteś pewny, że z Twojego telefonu nie korzystają inni użytkownicy.
Dodatkowo w urządzeniach z systemem Android:
- Włącz systemowe ustawienia zabezpieczeń,
- Włącz funkcję blokującą instalację aplikacji z nieznanych źródeł.
O zasadach bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych przeczytasz na stronach producentów systemów operacyjnych iOS i Android.