Informujemy, że zmienia się proces rejestracji oraz odzyskiwania hasła do bankowości elektronicznej Citibank® Online od 16 grudnia oraz bankowości mobilnej Citi Mobile® w najnowszej wersji aplikacji w nadchodzącej wersji aplikacji. Dla tych dwóch operacji, oprócz dotychczasowego potwierdzenia jednorazowym kodem z SMS, wymagane będzie dodatkowo potwierdzenie jednorazowym kodem przesłanym na adres e-mail.


W związku z tym, że posiadanie aktualnego adresu e-mail w systemie banku będzie niezbędne, aby móc zarejestrować się do Citibank Online lub Citi Mobile oraz aby odblokować hasło upewnij się, że Twój adres e-mail oraz numer telefonu w systemie banku są aktualne.

iphone
Personalizacja

Jak sprawdzić czy moje dane kontaktowe są aktualne?

  1. Zaloguj się do Citibank Online.
  2. Przejdź do sekcji Usługi i Profil > Mój profil > Informacje kontaktowe >
  3. Upewnij się, że podane dane są aktualne – jeśli nie, kliknij Zmień i wpisz aktualne dane.


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie rejestracji znajdziesz tutaj

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie odzyskiwania hasła znajdziesz tutaj



W przypadku trudności z dostępem do Citibank Online, możesz także zmienić swoje dane kontaktowe dzwoniąc do naszego serwisu bankowości telefonicznej CitiPhone. Aktualizacja adresu e-mail w Citi Phone będzie bezpłatna.

Informujemy, że strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.