

Centrum Pomocy
Tu szybko i wygodnie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania lub skontaktujesz się z naszym doradcą.
- Strona główna
- Kontakt
Wyszukaj lub wybierz jeden z dostępnych tematów
Wiesz dokładnie czego potrzebujesz?
Wybierz jedną z opcji:
-
Złóż reklamację
Złóż reklamację
Aby szybko i wygodnie złożyć reklamację, zaloguj się do Citibank Online i wpisz treść reklamacji w wyznaczonym polu:
Jeśli nie masz dostępu do Citibank Online, zajrzyj TUTAJ i dowiedz się więcej o alternatywnych sposobach złożenia reklamacji.
Po otrzymaniu odpowiedzi:
Wiemy, że składanie reklamacji z zasady jest procesem, którego wszyscy jako klienci chcielibyśmy uniknąć, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby Twoja sprawa została wyjaśniona najszybciej, jak to możliwe.
Jeśli po otrzymaniu odpowiedzi, chcesz zwrócić naszą uwagę na to, jak moglibyśmy jeszcze poprawić Twoje doświadczenie, zachęcamy do kontaktu z naszym Rzecznikiem Klienta. -
Zastrzeż kartę
Zastrzeż kartę
Kartę możesz zastrzec na 3 sposoby:
- najszybciej zrobisz to internetowo – w Citibank Online:
- telefonicznie – dzwoniąc pod numer: +48 22 692 24 84
- stacjonarnie – w dowolnym oddziale naszego banku: znajdź najbliższy oddział
- najszybciej zrobisz to internetowo – w Citibank Online:
Jeśli nie udało Ci się znaleźć szukanych informacji, napisz do nas wiadomość lub zadzwoń.
Adres e-mail nie służy do obiegu korespondencji z sądami, urzędami oraz organami nadzoru.
W przypadku reklamacji przesłanej na adres internetowy Banku prosimy o informację dotyczącą preferowanego sposobu komunikacji. Naszą odpowiedź możemy przesłać: e-mailem lub listownie na adres korespondencyjny.
Jesteś już naszym Klientem?
Wybierz jedną z opcji:
-
CitiService
Doradcy CitiService są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00—17:00.
Adres mailowy:
citiservice.polska@citi.com -
HelpDesk
Pomoc Techniczna CitiDirect BEDoradcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00—17:00.
Adres mailowy:
helpdesk.ebs@citi.com -
Zastrzeż kartę
Zadzwoń aby zastrzec kartę 24h/7
+48 (22) 692 26 62 -
Strefa Klienta
-
Masz pytanie?
Informacje dodatkowe
-
Adres korespondencyjny
Citi Handlowy
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Strefa Dokumentacji
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa -
Informacje ogólne
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
+48 (22) 657 72 00
REGON: 000013037
NIP: 526-030-02-91
KRS: 0000001538
KOD SWIFT: CITIPLPXInspektor Ochrony Danych Osobowych
Magda Matuszewska
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Goleszowska 6, 01-249 Warszawa
E-mail: daneosobowe@bankhandlowy.plKontakt dla dostawców
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Departament Zakupów
ul. Goleszowska 6
01-249 Warszawa -
Informacje prawne
Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000001538; NIP 526-030-02-91; wysokość kapitału zakładowego wynosi 522.638.400 złotych; kapitał został w pełni opłacony.