Reklamację możesz złożyć:

  • przez Citibank Online po zalogowaniu w zakładce "Kontakt z bankiem"
  • korzystając z formularza obok, po prawej stronie
  • w CitiPhone +48 22 362 24 84, +48 22 6922484
  • w oddziale
  • pisemnie na adres:

Citi Handlowy
Department Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów

ul. Goleszowska 6
01-249 Warszawa

Koszt połączenia z infolinią według stawek i zasad ich naliczania ustalonych przez operatora.

Wypełnij formularz reklamacyjny

Forma odpowiedzi

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Senatorskiej 16 ("Bank") w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Dane podałem dobrowolnie. Znam swoje prawo dostępu do danych i ich poprawiania.

Bank informuje, że dostęp do danych zawartych w formularzu mogą mieć podmioty współpracujące z Bankiem, w tym zgodnie z decyzją Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych podmioty leżące poza Europejskim Obszarem Gospodarczym: Citigroup Technology Infrastructure Limited w Hong Kongu, Citibank N.A. Singapore Branch w Singapurze oraz Citigroup Software Technology and Services Limited w Chinach. Bank zapewnia ochronę danych powierzonych tym podmiotom w zakresie ochrony danych osobowych i tajemnicy bankowej.

Ze względu na ryzyko uzyskania dostępu do danych przez osoby trzecie, proszę zachować szczególną ostrożność przy korzystaniu z telefonu komórkowego lub poczty elektronicznej.

Wyślij



Wystąpił błąd.
Wyślij ponownie »

powrót
Dziękujemy za kontakt z Citi Handlowy.
Na Państwa zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Powrót