Poniżej znajdziesz informacje o tym, jak przebiegał będzie proces otwierania konta i jak zacząć z niego korzystać, w zależności od tego jak o nie aplikowałeś.
W ciągu 2 dni roboczych skontaktuje się z Tobą konsultant Citi Handlowy.
Rozmawiałem z konsultantem
W zależności od opcji, którą wybrałeś: Wkrótce skontaktuje się z Tobą kurier, z którym ustalisz miejsce i dogodny termin podpisania umowy. Pamiętaj, aby na spotkanie z kurierem przygotować dokument tożsamości w celu potwierdzenia przez niego Twojej tożsamości. Jeśli jesteś już naszym Klientem, zaloguj się do bankowości internetowej w celu akceptacji umowy.
Otrzymałem umowę
Niebawem prześlemy Ci sms lub email z informacją o aktywacji konta.
Dostałem sms/email z potwierdzeniem aktywności konta
Jeśli to Twój pierwszy produkt w Citi Handlowy zarejestruj się w bankowości internetowej. Sprawdź jak!
Jeśli już korzystasz z bankowości internetowej, zaloguj się i sprawdź jej nowe funkcjonalności.
Otrzymałem kartę pocztą
Zaloguj się do bankowości internetowej i aktywuj swoją kartę.
Rozmawiałem z konsultantem
W zależności od opcji, którą wybrałeś: Wkrótce skontaktuje się z Tobą kurier, z którym ustalisz miejsce i dogodny termin podpisania umowy. Pamiętaj, aby na spotkanie z kurierem przygotować dokument tożsamości w celu potwierdzenia przez niego Twojej tożsamości. Jeśli jesteś już naszym Klientem, zaloguj się do bankowości internetowej w celu akceptacji umowy.
Otrzymałem umowę
Niebawem prześlemy Ci sms lub email z informacją o aktywacji konta.
Dostałem sms/email z potwierdzeniem aktywności konta
Jeśli to Twój pierwszy produkt w Citi Handlowy zarejestruj się w bankowości internetowej. Sprawdź jak!
Jeśli już korzystasz z bankowości internetowej, zaloguj się i sprawdź jej nowe funkcjonalności.
Otrzymałem kartę pocztą
Zaloguj się do bankowości internetowej i aktywuj swoją kartę.
Złożyłem wniosek
Na miejscu podpiszesz umowę i otrzymasz kartę do konta.
Otrzymałem umowę i kartę
Teraz możesz się zarejestrować w bankowości internetowej i aktywować kartę. Do rejestracji będzie Ci do niej potrzebny numer rachunku lub numer karty. Numer rachunku znajdziesz na potwierdzeniu, które zostało dołączone do umowy. Kliknij tu, żeby wejść na stronę rejestracji.
Złożyłem wniosek
W ciągu kilku dni otrzymasz dokumenty na adres email. Zapoznaj się z nimi uważnie.
Otrzymałem dokumenty na adres email
Pracownik banku skontaktuje się z Tobą i potwierdzi warunki umowy.
Rozmawiałem z konsultantem
Niebawem prześlemy Ci sms lub email z informacją o aktywacji konta oraz wyślemy Twoją kartę pocztą.
Dostałem sms/email z potwierdzeniem aktywności konta
Teraz możesz się zarejestrować w bankowości internetowej oraz aktywować kartę. Do rejestracji będzie Ci do niej potrzebny numer rachunku lub numer karty. Numer rachunku znajdziesz na potwierdzeniu, które zostało dołączone do umowy. Kliknij tu, żeby wejść na stronę rejestracji.
Witaj w Citi Priority
Konto bliżej niż myślisz
Pierwsze kroki
W tej sekcji znajdziesz kilka podstawowych informacji, które pomoga Ci aktywować konto.
Dowiedz się jak strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki.