Repozytorium Wniosków
Poniższe wnioski są dedykowane obsłudze bankowości elektronicznej, rachunku bankowego, kartom korporacyjnym, produktom gotówkowym, rynkom finansowym, finansowaniu i obsłudze handlu. Formularz należy pobrać na wybraną lokalizację na Państwa komputerze, a następnie otworzyć za pomocą aplikacji Adobe Reader.
Wypełnione wnioski zatwierdzone podpisem kwalifikowanym należy przesłać bezpośrednio do doradcy lub na adres citiservice.polska@citi.com.
Natomiast wnioski podpisane manualnie prosimy dostarczyć w oryginale na adres:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Strefa Dokumentacji
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa
Formularz Administracji Użytkownika
- Dodanie/usunięcie użytkownika do istniejacego rachunku
- Modyfikacja/usunięcie uprawnień istniejącego użytkownika
- Wybór/zmiana metody logowania użytkowników
Konfiguracja modułu pobierania/wysyłania plików
- Dodanie/usunięcie metod dostarczanych wyciągów/plików/raportów
- Możliwość wyboru formatu otrzymywanych plików
- Możliwość skopiowania uprawnień z istniejących użytkowników
Upoważnienie do kontaktu z bankiem
- Nadanie upoważnienia wskazanym osobom do informacji o rachunku
- Nadanie upoważnienia do telefonicznego potwierdzania dyspozycji płatnicznych
- Nadanie upoważnienia do uznawania/obciążania (w tym do ręcznego inicjowania przelewów) lub wydawania innych instrukcji dotyczących rachunku w celu realizacji usług udostępnianych przez Bank Handlowy
- Dodanie/modyfikacja osób upoważnionych