Bank wspiera Klientów w procesie składania roszczeń. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje w jaki sposób należy zgłosić roszczenie
W przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, uprawniony składa wniosek o wypłatę świadczenia bezpośrednio do Ubezpieczyciela. W tym celu wypełnia formularz udostępniony przez Doradcę bądź Ubezpieczyciela – w dowolnej placówce bądź na stronie www.warta.pl.
Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Szczegółowe zasady zgłoszenia roszczenia o wypłatę świadczenia.oraz wypłaty świadczenia przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.
Sposób składania roszczeń:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w ogólnych warunkach ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia)
Sposób składania roszczeń:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w ogólnych warunkach ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia)
1. Sposób składania roszczeń w zakresie CreditShield:
2. W zakresie ryzyka Utraty Pracy lub śmierci Ubezpieczonego wskutek Nieszczęśliwego wypadku, jeśli w chwili śmierci Ubezpieczony nie był uprawniony do objęcia go ochroną z tytułu Utraty Pracy i nie otrzymywał Świadczenia Ubezpieczeniowego z tytułu Utraty Pracy:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w ogólnych warunkach ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
Zawiadomienie o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego mogą być składane:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w ogólnych warunkach ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale
Sposób składania roszczeń:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w ogólnych warunkach ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych na zamówienie w CitiPhone
Sposób składania roszczeń: telefonicznie kontaktując się bezpośrednio z Centrum Alarmowym Ubezpieczyciela (+48 22 205 5055) i postępując zgodnie z otrzymanymi od operatora Centrum Alarmowego instrukcjami.
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w ogólnych warunkach ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
W przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, uprawniony składa wniosek o wypłatę świadczenia bezpośrednio do Ubezpieczyciela. W tym celu wypełnia formularz udostępniony przez pracownika Oddziału Banku bądź Ubezpieczyciela – w dowolnej placówce bądź na stronie www.warta.pl.
Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Szczegółowe zasady zgłoszenia roszczenia o wypłatę świadczenia oraz wypłaty świadczenia przez Ubezpieczyciela wskazane są w OWU oraz na stronie www.warta.pl.
Sposób zawiadomienia o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego i zgłoszenie roszczenia: złożenie u Opiekuna w oddziale Citi Handlowy lub przesłane do AEGON na adres: AEGON TU na Życie S.A.Centrum Operacyjne, ul. Katowicka 4741-500 Chorzów
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w ogólnych warunkach ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale.
Jak zgłosić szkodę z Polisy Warty:
Telefonicznie CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA +48 502 308 308 lub 801 308 308 (opłata zgodna z taryfą operatora)
Na stronie internetowej Warty - wwww.warta.pl
Po rejestracji zgłoszenia, skontaktuje się z Tobą przedstawiciel Warty w celu zakończenia procesu likwidacji szkody.