Obsługa gotówkowa - wpłaty
Efektywne rozwiązania dla produktów gotówkowych
Wpłaty gotówkowe
Efektywne rozwiązania dla produktów gotówkowych
Ściśle współpracujemy z naszymi klientami i wspieramy ich, oferując efektywne rozwiązania w zakresie obsługi gotówki. Dzięki nim proces deponowania środków finansowych jest prosty i wygodny.
Rodzaje wpłat gotówkowych:
I. wpłaty otwarte
Tradycyjny sposób deponowania gotówki, która jest przeliczana w obecności wpłacającego. Wpłat można dokonywać poprzez:
- placówki Poczty Polskiej
- na terenie całego kraju
- w godzinach urzędowania danej placówki
- środki zdeponowane do godziny 16:00 zostaną zaksięgowane w tym samym dniu
- oddział banku
- przy ulicy Traugutta 7/9 w Warszawie
- środki zdeponowane w oddziale są księgowane w momencie wpłaty
II. wpłaty zamknięte
Wpłaty w formie przygotowanych przez klienta pakietów (bezpiecznych kopert), w celu szybkiego, efektywnego oraz wygodnego deponowania gotówki na rachunkach operacyjnych poprzez:
- Centra Obsługi Gotówki (COG)
- 37 lokalizacji na terenie kraju
- 24/7 w wybranych lokalizacjach
- środki zdeponowane do godziny 13:00 zostaną zaksięgowane w tym samym dniu
- placówki Poczty Polskiej
- 500 lokalizacji na terenie kraju
- w godzinach urzędowania danej placówki
- środki zdeponowane do godziny 07:00 zostaną zaksięgowane w tym samym dniu
Dodatkowe informacje dotyczące wpłat zamkniętych:
- środki zostają zaksięgowane na rachunku Państwa firmy najpóźniej następnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty
- bank odpowiada za kontrolę i bieżące monitorowanie przepływów wpłacanej gotówki
- brak minimalnej i maksymalnej wartości depozytu
Gotówka w formie zamkniętej musi być dostarczona do banku wraz z dołączonym Bankowym Dowodem Wpłaty (BDW), w postaci:
a) zwykłego, papierowego BDW skutkującego ręcznym księgowaniem po stronie banku
lub
b) elektronicznego dowodu wpłaty (eBDW) skutkującego księgowaniem automatycznym na podstawie sczytanego kodu mozaikowego
Korzystanie z eBDW pozwala na wyeliminowanie błędów w księgowaniu wpłat gotówkowych (szczegóły płatności, numer rachunku). Informacje zawarte w kodzie mozaikowym znajdą się w tej samej treści na wyciągu klienta. Bank dostarcza klientowi aplikację eBDW do elektronicznego wypełniania szczegółów płatności w potwierdzeniu wpłaty. Następnie klient drukuje potwierdzenie z kodem mozaikowym, który umożliwia bankowi automatyczne księgowania na rachunku klienta.
Wpłaty gotówkowe mogą być połączone z usługą SpeedCollect, służącą do łatwego rozksięgowywania należności.
SpeedCollect zapewnia automatyzację procesu uzgadniania wpływów przy użyciu powszechnie wykorzystywanych systemów finansowo-księgowych. Dzięki zastosowaniu rachunków wirtualnych możliwe jest tworzenie elektronicznych raportów o wpłatach gotówkowych. To pozwala na eliminację opóźnień w uzgadnianiu i księgowaniu wpłat gotówkowych oraz na bardziej efektywne zarządzanie środkami finansowymi.
Zainteresowała Państwa nasza oferta?
Zachęcamy do kontaktu.
Prosimy o pozostawienie numeru telefonu. Nasz Opiekun oddzwoni i odpowie na Państwa pytania.
Doradca Bankowy udzieli Państwu szczegółowych informacji dotyczących, opłat i prowizji, funkcjonalności produktu, wymagań oraz warunków korzystania z produktu, a także ryzyk z nim związanych.