Najwyższe, światowe standardy zabezpieczeń, wielopoziomowa autoryzacja transakcji, SMSy potwierdzające transakcje lub informujące o nieudanej próbie logowania, specjaliści monitorujący system 24 godziny na dobę – robimy wszystko, aby zapewnić Ci pełne bezpieczeństwo podczas korzystania z Citibank Online na każdym etapie interakcji z nami. Pamiętaj jednak, że bezpieczeństwo Twoich środków zależy także od Ciebie!
Bank wysyła do swoich Klientów min. raz w roku dokument „Zestawienie opłat” dotyczące rachunków płatniczych Kont Osobistych oraz Rachunków Oszczędnościowych, „Zestawienie opłat” dotyczące Kart Kredytowych Citibank oraz „Roczne zestawienie kosztów i opłat” dla produktów inwestycyjnych.
WięcejNie ulega wątpliwości, że zakupy online cieszą się coraz większą popularnością. To wygodne rozwiązanie oszczędza sporo czasu i pozwala ominąć kolejki. Niestety, tak jak i w realnym świecie, podczas zakupów wirtualnych możemy paść ofiarą przestępców. Citi Handlowy radzi, co zrobić, aby zakupy w sieci były jak najbardziej bezpieczne.
WięcejW celu zapewnienia naszym Klientom najwyższych standardów bezpieczeństwa, od dnia 11 sierpnia 2017 r., dostęp do Citibank Online nie będzie możliwy dla poniższych kombinacji przeglądarek i systemów operacyjnych. Dodatkowo, od dnia 18 sierpnia 2017 r., nie będzie także możliwe korzystanie z aplikacji Citi Mobile za pomocą urządzeń z systemem Android w wersji poniżej 4.4.
WięcejSmishing to metoda wykradania środków z kont bankowych z wykorzystaniem fałszywych wiadomości SMS. Do użytkownika wysłana zostaje wiadomość namawiająca do podjęcia działania, w której ofiara proszona jest o podanie nazwy użytkownika i hasła do aplikacji bankowej lub systemu transakcyjnego, danych karty kredytowej, PIN-u, czy dokonania przelewu bądź otworzenia załączonego linku. Zobacz, jak możesz się przed tym chronić.
Phishing to fałszywe wiadomości e-mail rozsyłane przez oszustów podszywających się pod zaufane instytucje bądź firmy. Zwykle zawierają one załączniki lub prośbę o podanie poufnych danych takich jak nazwa użytkownika i hasło do aplikacji mobilnej lub systemu transakcyjnego, numer karty kredytowej, czy jednorazowy kod autoryzacyjny. Wiadomości takie mogą też zawierać link do fałszywej strony internetowej serwisu transakcyjnego Twojego banku, która wygląda niemal identycznie jak oryginalna.