W związku z informacjami dotyczącymi rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS 2019-CoV-2, pragniemy poinformować, że Citi Handlowy ściśle monitoruje najnowsze doniesienia Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) i na bieżąco podejmuje szereg środków ostrożności dla zdrowia i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników.
Aby zapewnić Państwu pełne wsparcie, przygotowaliśmy zestaw praktycznych wskazówek i najbardziej aktualnych informacji.
Informujemy, że od 21 marca 2020 wszystkimi kartami płatniczymi Citi Handlowy zapłacisz zbliżeniowo do 100 zł bez konieczności wprowadzania kodu PIN (dotychczas 50 zł) w terminalach POS, które zostały dostosowane do zmiany limitu.
Potrzebujesz dodatkowych środków? Mamy dla Ciebie rozwiązanie dostępne prosto z Twojej kanapy.
W pełni samodzielnie i bez wychodzenia z domu – tak właśnie możesz zawnioskować o kartę kredytową.
Każdy zakup pow. 100 zł zrobiony kartą kredytową w sklepie online czy stacjonarnym, samodzielnie z domowego zacisza rozłożysz na raty – to proste:
Jeśli chcesz skorzystać z naszej bankowości internetowej Citibank Online po raz pierwszy, musisz się najpierw zarejestrować.
Rejestracja trwa tylko chwilę, a dzięki niej jesteśmy w stanie zagwarantować Ci pełne bezpieczeństwo.
Zarejestruj się
Do rejestracji będziesz potrzebować numeru Twojej karty płatniczej lub numeru Twojego konta (w przypadku klientów posiadających w naszym banku pożyczkę lub kredyt hipoteczny, poprosimy o wpisanie numeru tych produktów).
Jeśli nie pamiętasz swojej nazwy użytkownika lub hasła, skorzystaj z poniższych linków:
Przypomnij mi moją nazwę użytkownika
Przypomnij mi moje hasło
Co to jest Citi Mobile Token
Citi Mobile Token to narzędzie do autoryzacji Twoich transakcji online. Jest to rozwiązanie alternatywne do znanej Ci dotychczas metody jednorazowych kodów SMS. Pamiętaj, że Citi Mobile Token to narzędzie, które jest częścią aplikacji Citi Mobile. Żeby móc korzystać z Citi Mobile Token, musisz pobrać aplikację Citi Mobile – POBIERZ APLIKACJE TUTAJ
Więcej informacji o tym jak aktywować i korzystać z Citi Mobile Token
Korzystam z Citi Mobile Token i potrzebuję wsparcia przy:
Kiedy mogę ubiegać się o zwrot płatności za anulowane wydarzenie
Jeśli z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną opłacone przez Ciebie wydarzenie zostało anulowane (np. wycieczka zagraniczna, koncert itp.), możesz ubiegać się o zwrot płatności w ramach usługi chargeback – zwrot transakcji.
Usługa chargeback – zwrot transakcji dotyczy transakcji opłaconych kartą kredytową lub kartą debetową Citi Handlowy.
Zanim skorzystasz z usługi chargeback - zwrot transakcji, w pierwszej kolejności skontaktuj się z Usługodawcą i poproś o zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku, gdy bezpośrednia próba wyjaśnienia sprawy z Usługodawcą nie przyniesie rezultatu, nasz Bank może w Twoim imieniu podjąć działania mające na celu odzyskanie reklamowanej kwoty na zasadach procesu chargeback – zwrot transakcji.
Pamiętaj, że usługa chargeback – zwrot transakcji ma zastosowanie tylko w przypadku transakcji, w których zgodnie z zawartą umową przysługuje klientowi prawo dochodzenia zwrotu zapłaconej kwoty.
Więcej o usłudze Chargeback - zwrot transakcji.
Szybki dostęp: tutaj.
Ścieżka dostępu:
Sekcja „Kontakt” ⇨ „Napisz nową wiadomość” ⇨ „Reklamacje” ⇨ „Transakcje kartą/Bezpieczeństwo” ⇨ „Zwrot transakcji (chargeback)”
(w przypadku transakcji dokonanych kartą kredytową) lub Zwrot transakcji (chargeback), karta do konta (w przypadku transakcji dokonanych kartą kredytową debetową)
W treści zgłoszenia o zwrot transakcji wpisz:
Jeśli masz dodatkowe pytania, odwiedź naszą stronę, na której publikujemy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie.
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie
Jeżeli firma, w której pracujesz została dotknięta skutkami zagrożenia epidemią i masz przez to problem ze spłatą rat lub jeśli w inny sposób epidemia COVID-19 wpłynęła na Twoją sytuację finansową, możesz skorzystać z programu odroczenia spłat do 3 rat kredytowych. Poniżej szczegóły jak złożyć zgłoszenie w bankowości elektronicznej Citibank Online.
1) Zaloguj się do bankowości elektronicznej Citibank Online
2) Kliknij „Kontakt”
3) Kliknij „Napisz nową wiadomość”
4) Wybierz „Zapytania”-> „Karty kredytowe/produkty kredytowe” -> „Problemy ze spłatą”
5) W oknie „Wpisz wiadomość”:
O możliwość skorzystania z programu pomocowego mogą ubiegać się klienci spełniający wszystkie poniższe warunki:
Bank nie pobiera dodatkowych kosztów za zmianę warunków spłaty.
Z uwagi na obecną sytuację i ilość zgłoszeń w bieżącej obsłudze prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź banku.
Zapewniamy, że na każde zgłoszenie zostanie udzielona odpowiedź.
Bezpieczeństwo jest dla Ciebie priorytetem. W Citi Handlowy rozumiemy to doskonale. Dlatego dajemy Ci do dyspozycji szereg rozwiązań, dzięki którym wykonasz transakcje, zapłacisz za zakupy czy też otworzysz nowy produkt bezpiecznie – nawet bez wychodzenia z domu! Dowiedz się więcej
Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)
Komunikat Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 15 marca 2020 r.
Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerw krajowych NBP. Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.
Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.
Dowiedz się więcej
Informujemy, że z dniem 16.03.2020 zmianie ulegają godziny otwarcia Oddziałów:
Jeżeli podejmą Państwo decyzję o wizycie w Oddziale, informujemy, że rozszerzyliśmy codzienne procedury czyszczenia o silniejsze środki dezynfekujące na powierzchniach o wysokim prawdopodobieństwie dotyku, udostępniliśmy środki odkażające i szkolimy naszych pracowników w zakresie najlepszych praktyk zalecanych przez GIS.
Ponieważ podchodzimy ze szczególną troską do kwestii zdrowia i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników, rekomendujemy jednak, żeby formalności bankowe załatwiać za pomocą kanałów zdalnych. W dalszym ciągu będziemy uważnie monitorować sytuację i oceniać potrzeby wdrożenia dodatkowych środków w celu wspierania naszych klientów i pracowników w miarę potrzeb.
Aktualne informacje na temat COVID-19 przygotowane przez Państwową Inspekcję Sanitarną – gis.gov.pl
Aktualne informacje na temat COVID-19 przygotowane przez Ministerstwo Zdrowia – www.gov.pl/web/koronawirus
Nasza bankowość internetowa Citibank Online jest do Twojej dyspozycji 24/7.
Za pomocą Citibank Online oraz Citi Mobile szybko i wygodnie dokonasz bieżących operacji bankowych, takich jak: sprawdzanie historii transakcji i salda, dokonywanie płatności, wymiana walut oraz wiele innych.
Zaloguj się
Szybki dostęp do Inwestycji dwuwalutowych w Citibank Online: Kliknij TUTAJ lub zaloguj się i podążaj ścieżką:
Wymiany walut szybko i wygodnie dokonasz w Citibank Online oraz aplikacji Citi Mobile.
Jak wymienić walutę w Citibank Online (Citi Mobile)?
Platformy transakcyjne: DMBH online (rynek krajowy) oraz CitiFX Stocks (rynki zagraniczne) są dla Ciebie dostępne na www.dmbh.pl oraz w Citibank Online (zakładka „Usługi i Profil”).
Dodatkowo do Twojej dyspozycji jest zespół Citigold Domu Maklerskiego Banku Handlowego (DMBH). Skorzystaj z obsługi telefonicznej:
Nasi eksperci są do twojej dyspozycji. Pamiętaj, że masz możliwość omówienia rekomendacji i sytuacji rynkowej na rynku akcji i obligacji z:
Zlecenia sprzedaży Obligacji na rynku wtórnym są możliwe poprzez CitiPhone: +48 800 224 653
Dostępność: godz. 9.00-16.00
Zlecenia umorzenia jednostek są możliwe poprzez CitiPhone:
+48 800 224 653
Dostępność: godz. 8.00-21.00
Dodatkowo w Citibank Online masz możliwość dokupienia jednostek funduszy lokalnych poprzez przelew na otwarty rejestr funduszu.
Produkty TUnŻ Warta S.A. - system Warta Net:
https://wartanet.pl/public
Produktu Aegon TunŻ S.A. - aplikacja Twój Rachunek:
https://login.twojrachunek.pl/login
W Citibank Online sprawdzisz aktualne wartości portfela inwestycyjnego - kliknij TUTAJ lub zaloguj się i podążaj ścieżką:
Moje finanse ⇨ Przejdź do Panelu Inwestycyjnego
W Citibank Online możesz zaktualizować lub stworzyć Profil Klienta kliknij TUTAJ lub zaloguj się i podążaj ścieżką:
Moje finanse ⇨ Przejdź do Panelu Inwestycyjnego ⇨ Szczegóły profilu ⇨ Aktualizuj profil (na tym kroku wyświetli Ci się ankieta, którą możesz wypełnić zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie)
Bądź na bieżąco dzięki raportom i komentarzom naszych ekspertów nt. bieżącej sytuacji na rynkach finansowych.
Komentarz specjalny na dzień 11 marca 2020 r.
Więcej aktualnych informacji znajdziesz TUTAJ.
Aktualne analizy rynkowe na bieżąco przygotowuje dla Ciebie Biuro Doradztwa i Funduszy Inwestycyjnych oraz Biuro Głównego Ekonomisty Citi Handlowy.
Informujemy, że z dniem 16.03.2020 zmianie ulegają godziny otwarcia Oddziałów:
Jeżeli podejmą Państwo decyzję o wizycie w Oddziale, informujemy, że rozszerzyliśmy codzienne procedury czyszczenia o silniejsze środki dezynfekujące na powierzchniach o wysokim prawdopodobieństwie dotyku, udostępniliśmy środki odkażające i szkolimy naszych pracowników w zakresie najlepszych praktyk zalecanych przez GIS.
Ponieważ podchodzimy ze szczególną troską do kwestii zdrowia i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników, rekomendujemy jednak, żeby formalności bankowe załatwiać za pomocą kanałów zdalnych. W dalszym ciągu będziemy uważnie monitorować sytuację i oceniać potrzeby wdrożenia dodatkowych środków w celu wspierania naszych klientów i pracowników w miarę potrzeb.
Nasza bankowość internetowa Citibank Online jest do Twojej dyspozycji 24/7.
Za pomocą Citibank Online oraz Citi Mobile szybko i wygodnie dokonasz bieżących operacji bankowych, takich jak: sprawdzanie historii transakcji i salda, dokonywanie płatności, wymiana walut oraz wiele innych.
Zaloguj się
Jeśli chcesz skorzystać z naszej bankowości internetowej Citibank Online po raz pierwszy, musisz się najpierw zarejestrować.
Rejestracja trwa tylko chwilę, a dzięki niej jesteśmy w stanie zagwarantować Ci pełne bezpieczeństwo.
Zarejestruj się
Do rejestracji będziesz potrzebować numeru Twojej karty płatniczej lub numeru Twojego konta.
Jeśli nie pamiętasz swojej nazwy użytkownika lub hasła, skorzystaj z poniższych linków:
Przypomnij mi moją nazwę użytkownika
Przypomnij mi moje hasło
Zdalnie, bez wychodzenia z domu, w Citibank Online złóż dyspozycję dotyczącą m.in.:
Wszystkie te dyspozycje złożysz w Citibank Online, przechodząc przez prostą ścieżkę:
Menu ⇨ Kontakt ⇨ Moje dokumenty ⇨ Prześlij dokumentZobacz jak to wygląda w praktyce:
Więcej informacji na temat składania dyspozycji tutaj
Informujemy, że z dniem 16.03.2020 zmianie ulegają godziny otwarcia Oddziałów:
Jeżeli podejmą Państwo decyzję o wizycie w Oddziale, informujemy, że rozszerzyliśmy codzienne procedury czyszczenia o silniejsze środki dezynfekujące na powierzchniach o wysokim prawdopodobieństwie dotyku, udostępniliśmy środki odkażające i szkolimy naszych pracowników w zakresie najlepszych praktyk zalecanych przez GIS.
Ponieważ podchodzimy ze szczególną troską do kwestii zdrowia i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników, rekomendujemy jednak, żeby formalności bankowe załatwiać za pomocą kanałów zdalnych. W dalszym ciągu będziemy uważnie monitorować sytuację i oceniać potrzeby wdrożenia dodatkowych środków w celu wspierania naszych klientów i pracowników w miarę potrzeb.
Informujemy o nowych zasadach działania kredytów z gwarancją de minimis w związku z koronawirusem - stawka opłaty prowizyjnej od gwarancji należnej do zapłaty w terminie do 31 grudnia 2020 r. wynosi 0%.
Citi Handlowy uczestniczy w rządowym programie „Wspieranie przedsiębiorczości z wykorzystaniem poręczeń i gwarancji Banku Gospodarstwa Krajowego”, dedykowanym małym i średnim przedsiębiorstwom, w ramach którego oferuje swoim Klientom dedykowaną ofertę kredytów w zabezpieczeniem w formie gwarancji de minimis.
Udział w Programie przynosi wiele korzyści dla kredytobiorców, w tym trudnym okresie. Mamy świadomość, że obecne ograniczenia spowodowane przez SARS 2019-CoV-2 utrudniają swobodne funkcjonowanie wielu firm. Aby zapewnić Państwu pełne wsparcie, szczególnie przedsiębiorcom:
Zapoznaj się ze zmienionymi „Warunkami uzyskania w Banku Gospodarstwa Krajowego gwarancji spłaty kredytu w ramach portfelowej linii gwarancyjnej de miniminis”: