Sprawdź, jak możemy Ci pomóc, aby spłata Twoich zobowiązań nie wymknęła się spod kontroli:

Zadzwoń +48 22 692 24 40, jesteśmy do dyspozycji 5 dni w tygodniu, od godz. 8:00 do 20:00.

Pracownik Banku po dokonaniu szczegółowej weryfikacji podejmie kroki, aby odpowiedzieć na wszelkie Twoje pytania. Podczas jednej rozmowy będzie można:

  • ustalić termin spłaty zadłużenia,
  • ustalić saldo, kwotę pozostałą do spłaty,
  • ustalić nowy termin płatności raty,
  • zaktualizować dane teleadresowe,
  • uzyskać informację na temat dostępnych narzędzi pomocy spłaty zaległości.

Restrukturyzacja zadłużenia

Jeśli masz problemy ze spłatą, zgodnie z art. 75c ustawy Prawo bankowe, możesz złożyć w terminie 14 dni od otrzymania wezwania Banku do dokonania spłaty wniosek o restrukturyzację zadłużenia.

Wniosek możesz złożyć w dogodny dla siebie sposób: podczas rozmowy telefonicznej, listownie lub w oddziale.

Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie, na podstawie oceny Twojej sytuacji finansowej i gospodarczej, dlatego nasz pracownik może poprosić o przedstawienie dokumentów poświadczających Twoją aktualną sytuację finansową.

O decyzji zostaniesz poinformowany pisemnie.

Wybierz najwygodniejszy sposób komunikacji z nami:

Citibank Online

Zaloguj się do Citibank Online i z zakładki Kontakt wybierz opcję “Kontakt z bankiem”.

Napisz do nas bezpośrednio

Wyślij maila na adres platnosci@citi.com

Dowiedz się jak strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki.