Najwyższe, światowe standardy zabezpieczeń, wielopoziomowa autoryzacja transakcji, SMSy potwierdzające transakcje lub informujące o nieudanej próbie logowania, specjaliści monitorujący system 24 godziny na dobę – robimy wszystko, aby zapewnić Ci pełne bezpieczeństwo podczas korzystania z Citibank Online na każdym etapie interakcji z nami. Pamiętaj jednak, że bezpieczeństwo Twoich środków zależy także od Ciebie!
Smishing to metoda wykradania środków z kont bankowych z wykorzystaniem fałszywych wiadomości SMS. Do użytkownika wysłana zostaje wiadomość namawiająca do podjęcia działania, w której ofiara proszona jest o podanie nazwy użytkownika i hasła do aplikacji bankowej lub systemu transakcyjnego, danych karty kredytowej, PIN-u, czy dokonania przelewu bądź otworzenia załączonego linku. Zobacz, jak możesz się przed tym chronić.
Phishing to fałszywe wiadomości e-mail rozsyłane przez oszustów podszywających się pod zaufane instytucje bądź firmy. Zwykle zawierają one załączniki lub prośbę o podanie poufnych danych takich jak nazwa użytkownika i hasło do aplikacji mobilnej lub systemu transakcyjnego, numer karty kredytowej, czy jednorazowy kod autoryzacyjny. Wiadomości takie mogą też zawierać link do fałszywej strony internetowej serwisu transakcyjnego Twojego banku, która wygląda niemal identycznie jak oryginalna.
Poznaj podstawowe zasady bezpiecznej bankowości internetowej
WięcejDowiedz się co należy zrobić zanim zalogujesz się do systemu transakcyjnego.
WięcejPrzedstawiamy 6 prostych kroków, które zwiększą Twoje bezpieczeństwo podczas korzystania z serwisu bankowości internetowej.
WięcejPoznaj zasady bezpiecznego wykonywania transakcji
WięcejInformujemy co zrobić w przypadku utraty komputera, telefonu lub tabletu.
WięcejHasło musi zawierać minimum 8 znaków, jedną cyfrę, jedną wielką oraz jedną małą literę. Nie może zawierać polskich liter, znaków zastrzeżonych (& " ' < >), trzech identycznych znaków (np. 444, @@@), trzech kolejnych cyfr (np. 123) zestawionych kolejno po sobie, trzech kolejnych liter (np. abc) zestawionych kolejno po sobie ani też być takie samo jak Nazwa Uzytkownika. Pamiętaj żeby regularnie zmieniać hasła do Twojego serwisu bankowości elektronicznej.
Po zakończeniu korzystania z aplikacji, dla Twojego bezpieczeństwa, zalecamy każdorazowe wylogowanie się z systemu.
W przypadku zmiany aparatu zalecamy każdorazowe odinstalowanie aplikacji Citi Mobile®.
W przypadku otrzymania komunikatu o błędzie uruchom ponownie aplikację Citi Mobile®. Jeśli problem będzie się powtarzał zalecamy ponowne uruchomienie telefonu. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z Bankiem, opisanie problemu i ewentualne podanie kodu błędu.