Sankcje - jakość danych w przelewach
JAKOŚĆ DANYCH W PRZELEWACH MA WPŁYW NA SPRAWNIEJSZE ROZLICZENIA PŁATNOŚCI
Płatności o pełnych danych zwiększają szansę realizacji bez opóźnień.
Poniżej przedstawiono kilka wskazówek, które pomogą poprawić jakość. Jeżeli płatności wymagałyby dodatkowych detali, zespół Citiservice skontaktuje się z klientem/nadawcą celem uzupełnienia niezbędnych informacji.
Osoby Fizyczne
- Pamiętaj zawsze o podaniu pełnego imienia i nazwiska imię/imiona, nazwisko Przykład: A Nowak wpisz Adam Nowak
- Nie używaj przedrostków ani przyrostków (Pan, Pani, Prof., dr. mgr) Przykład: Prof. dr A Nowak wpisz Adam Nowak
- Podaj, jeśli to możliwe, dane dotyczące urodzenia, ponieważ może to znacznie przyśpieszyć proces weryfikacji. Użyj formatu, który nie pozostawia nieporozumień Przykład DOB: 15Sep1979/15.08.79/PESEL790815
Podmioty Gospodarcze
- Podaj, w szczegółach płatności pełną nazwę podmiotu/firmy Przykład: PBK S.A. Wpisz: Powszechny Bank Kredytowy S.A.
- Podaj, w transakcji pełny adres firmy Przykład: ul. Senatorska 16 00-923 Warszawa
- Podaj, jeśli to możliwe, dane rejestrowe firmy Przykład: Bank Handlowy w Warszawie S.A NIP:5260300291
Inne
*zawsze uwzględniaj w transakcji cel płatności, szczególnie jeśli jest to pensja, emerytura, wypłata wynagrodzenia, wskaż cel płatności. Przykład Płatność podatku, wynagrodzenie, opłata za grunt, strefa płatnego parkowania
- Nie umieszczaj skrótów, akronimów. Przykład: opłata za grudzień zamiast opłata za gru, Profil Kandydata na Kierowcę zamiast PKK All in One- zamiast AIO