Sankcje - jakość danych w przelewach

Sankcje - jakość danych w przelewach

JAKOŚĆ DANYCH W PRZELEWACH MA WPŁYW NA SPRAWNIEJSZE ROZLICZENIA PŁATNOŚCI

Płatności o pełnych danych zwiększają szansę realizacji bez opóźnień.

Poniżej przedstawiono kilka wskazówek, które pomogą poprawić jakość. Jeżeli płatności wymagałyby dodatkowych detali, zespół Citiservice skontaktuje się z klientem/nadawcą celem uzupełnienia niezbędnych informacji.

Osoby Fizyczne

  • Pamiętaj zawsze o podaniu pełnego imienia i nazwiska imię/imiona, nazwisko Przykład: A Nowak wpisz Adam Nowak
  • Nie używaj przedrostków ani przyrostków (Pan, Pani, Prof., dr. mgr) Przykład: Prof. dr A Nowak wpisz Adam Nowak
  • Podaj, jeśli to możliwe, dane dotyczące urodzenia, ponieważ może to znacznie przyśpieszyć proces weryfikacji. Użyj formatu, który nie pozostawia nieporozumień Przykład DOB: 15Sep1979/15.08.79/PESEL790815

Podmioty Gospodarcze

  • Podaj, w szczegółach płatności pełną nazwę podmiotu/firmy Przykład: PBK S.A. Wpisz: Powszechny Bank Kredytowy S.A.
  • Podaj, w transakcji pełny adres firmy Przykład: ul. Senatorska 16 00-923 Warszawa
  • Podaj, jeśli to możliwe, dane rejestrowe firmy Przykład: Bank Handlowy w Warszawie S.A NIP:5260300291

Inne

*zawsze uwzględniaj w transakcji cel płatności, szczególnie jeśli jest to pensja, emerytura, wypłata wynagrodzenia, wskaż cel płatności. Przykład Płatność podatku, wynagrodzenie, opłata za grunt, strefa płatnego parkowania

  • Nie umieszczaj skrótów, akronimów. Przykład: opłata za grudzień zamiast opłata za gru, Profil Kandydata na Kierowcę zamiast PKK All in One- zamiast AIO

Wskazówki poprawy jakości danych